Založ si blog

Krásna stará žena

Videl som krásnu starú ženu. Zdiaľky som ju zbadal prechádzať cez cestu. Keď som ju míňal autom, pozrela sa mi do očí. Pomaly som zaparkoval. Uvidel som ju, ako sa zastavila kúsok podomňou pri zábradlí, ktoré obkolesovalo parkovisko. Pravou rukou sa chytila zábradlia. Zdvihla pravú nohu, mierne ju pritom pokrčila a hneď položila na zem. To isté urobila s ľavou nohou. Potom sa otočila a z diaľky asi 7 metrov sa mi znovu pozrela rovno do očí. Cítila, že ju pozorujem. Mala evidentne problém s nohami, možno s kolenami. Jej pohyb bol akýsi kostrbatý, na jej roky, mala určite cez sedemdesiat, aj tak akýsi moc ťarbavý, akoby pociťovala bolesť pri každom kroku. Pokožku na tvári mala fľakatú, oči hlboké. Keď sa na mňa pozrela, pocítil som v nich niečo úchvatné, bola v nich akási ťažko opísateľná sila. Neviem prečo som dostal ten pocit, ale mal som zrazu dojem, že táto žena by zdolala aj Mount Everest, ak by na to prišlo. Odkráčala ťarbavo popri zábradlí na spodok ulice. Zastavila sa na rohu a zrazu začala až skoro komicky cúvať. Spôsob akým urobila tie dva kroky dozadu potvrdil, že má problém s nohami. Cúvla, pretože vošla do cesty autu. Nechala ho prejsť a s akýmsi magickým čarom sa stratila za rohom. Krásna žena s krásnymi očami.   

Krásna stará žena II

28.01.2014

Má 73 rokov, povedali by ste, no dobre, vyzerá na to. Skutočne som si myslel, že má viac, keď som ju po prvý krát stretol. Vlasy šedivé a riedke, oči hlboko zapadnuté do jamiek, ale vždy šibalsky svietiace akýmsi čarovným ohníkom v nich. Chodí mierne prihrbená, ale nemusela by, nemá problém s chrbticou. Ruky sa jej trasú, ale stále musia niečo robiť. Nezastaví [...]

Vôňa akou vonia život (sci-fi)

11.11.2013

Píše sa rok 2222, nehomosexuálna na drogách nezávislá menšina, ktorou pohŕda ostatná časť obyvateľstva SSLR (Slovenskej Selektívne Liberálnej Republiky), už nechcela ďaľej znášať pohŕdanie, nevšímavosť a nemožnosť zo zákona sa podielať na spravovaní štátu, a preto sa po dohode s menšinou nehomosexuálov, nealkoholikov, sociálnych popíjačov, nefajčiarov a [...]

Môj priateľ Hugo a jeho prvé kroky po rokoch

28.10.2013

Mám priateľa, no priateľa, je to starší pán a kedže športu, pohybu, telu a psychológii trochu rozumiem, tak sa mu venujem. Požiadala ma o to jeho žena, unavená po infarkte už sa nevládze venovať svojmu milovanému manželovi. Pred 10 rokmi sa začali prejavovať prvé príznaky a dnes má môj priateľ Parkinsona kombinovaného s Alzheimerom v značne pokročilom štádiu. Pred [...]

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

alsik99

len mám občas potrebu dať najavo svoj názor, či opísať zážitok zo všedného dňa, podeliť sa s ním

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 8717x
Priemerná čítanosť článkov: 2179x

Autor blogu

Kategórie